Fyrklövern Turneringen Avslutad

Ett stort grattis till gruppsegrarna i Fyrklövern-turneringen:

• Tom Rydström vann grupp 1,
  • Magnus Levin tog hem segern i grupp 2
  • Olof Johannesson triumferade i grupp 3.

Alla resultat från turneringen finns att se här.

Det var särskilt roligt att se flera nya spelare göra sina första långpartier på klubben. Vi vill passa på att hälsa Magnus, Hjalmar, Vivek och John varmt välkomna!

Under turneringen har det även varit spännande att följa flera intressanta partier genom det nya initiativet med livesändning av matcher. Med hjälp av livesändningarna kunde inte bara deltagarna på plats, utan även intresserade åskådare på distans, följa partierna i realtid. Det här har ökat engagemanget och gjort schack upplevelsen mer tillgänglig för både klubbmedlemmar och externa åskådare.

Livesändningen ger en unik möjlighet att analysera pågående partier och dra lärdomar av dem, vilket i slutändan gynnar både spelare och schackintresserade som vill fördjupa sin förståelse för spelet.